معرفی شرکت سونیک اینوویشنز – Sonic Innovations

لوگو سونیک اینوویشنز - Sonic Innovations Logo

سونیک اینوویشنز (Sonic Innovations) از پیشتازان عرصه‌ی نوآوری و توسعه و از تولیدکنندگان سمعک حاضر در بازار محصولات دیجیتال است. این شرکت تلاش خود را معطوف به این امر ساخته است که به کمک شناخت ساختار گوش انسان، باکیفیت‌ترین محصولات را جهت ارائه‌ی بهترین تجربه شنیداری ممکن ارائه کند. فناوری‌های بسیاری توسط این شرکت در زمینه‌ی پردازش سیگنال دیجیتال بصورت انحصاری به ثبت رسیده است که به کمک ریزپردازنده‌ها در تولید سمعک به کار گرفته می‌شود. سونیک اینوویشنز از طریق پیشرفت‌های مکرر تکنولوژیک، قصد تاثیرگذاری بر زندگی افراد مبتلا  به کمشنوایی را دارد.

تاریخچه شرکت سونیک اینوویشنز

این شرکت در سال 1991 در یوتا تاسیس شد و در ابتدا به اسم سانیکس تکنالوژیز (Sonix Technologies) فعالیت خود را آغاز کرد. سانیکس تکنالوژیز در ابتدا از حمایت‌های مرکز توسعه‌ی یوتا برای گسترش خود استفاده نمود. پنج سال بعد، این شرکت به کمک گروه‌های خصوصی گوناگون، موفق به جمع‌آوری سرمایه‌ی 6 میلیون دلاری گردید و شروع به پیشرفت کرد. در همان سال نیز نام این شرکت به سونیک اینوویشنز تغییر پیدا کرد و ریاست آن به دست اندرو راگوسکوس (Andrew Raguskus) سپرده شد. او تجربه‌ی کار با تولید‌کنندگان سمعک و همچنین پردازش دیجیتال صدا را داشت که همین موضوع وی را به کاندیدای مناسبی برای ریاست تبدیل می‌کرد. در زمان عرضه‌ی اولین محصول این شرکت در سپتامبر سال 1998، تعداد کارمندان شاغل در دفتر این شرکت واقع در Murray یوتا، 82 نفر بود.

سانیک اینوویشنز اولین محصول خود که سمعکی با نام نچورا (Natura) بود را در سپتامبر سال 1998 به بازار معرفی نمود که 5 هزار دلار برای هر دستگاه قیمت‌گذاری شده بود. در حالی که این محصول قیمتی بالاتر از اکثر سمعک‌های موجود در بازار آن زمان داشت، اما کوچک‌تر از آنها بود و کیفیت صدای بهتری نسبت به رقیبانش داشت. این کیفیت صدای بالاتر مرهون توان پردازشی بالای پردازنده‌ی نچورا بود که صدا را سریع‌تر از محصولات رقیبش پردازش می‌کرد و همچنین تعداد کانالهای این سمعک 3 برابر سمعکهای آنالوگ آن زمان بود.

تنها یک سال پس از آن، شرکت سانیک اینوویشنز جهانی شد. محصولات آن در استرالیا، ژاپن و اروپا خریدار پیدا کرد و این شرکت دفاتری را نیز در مکان‌های مختلف تاسیس نمود. در پایان سال 1999 این شرکت عملیات تولید خود را از Salt Lake City به کارخانه‌ی بسیار وسیعی در Eagan, Minn. انتقال داد و سپس فضای اداری خود را نیز به مکان بزرگتری در همان Salt Lake City منتقل کرد. در ظرف تنها یک سال تعداد کارمندان این شرکت از 82 نفر به 211 نفر در سطح جهانی گسترش یافت.

در سال 2000 میلادی، Sonic Innovations به سهامی عام تبدیل شد و سری جدیدی از سمعک‌ها را نیز به بازار ارائه نمود. درآمد خالص این شرکت در این سال 80 درصد افزایش داشت و این شرکت به گرفتن سهم بیشتر از بازار بین‌المللی ادامه داد.

امروزه سونیک اینوویشنز محصولات متنوعی را در کاتالوگ خویش ارائه می کند که از جمله‌ی آنها به قالب‌های گوش سفارشی، سمعک‌های قدرتمند پشت‌گوشی و غیره اشاره کرد. این شرکت قراردادی با نیروهای نظامی آمریکا بست و جوایز زیادی نیز برنده شد. از جمله‌ی این جوایز، جایزه‌ی بهترین نمایش در کنفرانس صداشناسی سن‌دیگو کالیفرنیا بود.

در ماه می سال 2013 این شرکت دفتر مرکزی خود را به ساختمانی با مساحت 40 هزار فوت مربع در سامرست نیوجرسی انتقال داد تا مسیر رشد خود را هموارتر کند. محصولات Sonic Innovations امروزه در 25 کشور دنیا ارائه می‌شوند.

فلسفه‌ی کاری شرکت

این شرکت با هدف تبدیل شدن به بزرگترین و بهترین تولیدکننده‌ی سمعک در دنیا، تعهد خود به ارائه‌ی بهترین و خلاقانه‌ترین دستگاه‌های شنوایی را جهت بازگرداندن افراد به زندگی عادی خود، حفظ می‌کند. سونیک اینوویشنز استاندارد‌های بالایی را در زمینه‌ی اخلاق کاری، رفتار حرفه‌ای و صداقت رعایت می‌کند و به کمک تفکر خلاقانه و مبتکرانه، این شرکت همواره ایده‌های جدیدی را جهت رفع مشکلات افرادی که از سمعک استفاده می کنند، ارائه می‌دهد.

سونیک اینوویشنز قصد دارد تا بر زندگی افراد تاثیر مثبت بگذارد، بنابراین با ارائه‌ی کیفیت بالا، خدمات کامل و تعهد به استانداردهای محصولات خود، این شرکت در زمره‌ی بهترین تولیدکنندگان سمعک قرار دارد. این شرکت به خلاقیت، تعهد و انگیزه‌ی بالا برای ارتقای کیفیت زندگی افراد با مشکلات شنوایی، بهای بسیاری می‌دهد.

چه چیزی سبب تمایز آنها می‌شود؟

نکته‌ای که سبب متمایز شدن این شرکت از مابقی تولیدکنندگان می‌شود، نه تنها پیشرفته‌بودن محصولات آن از نظر تکنولوژی، بلکه توانایی این شرکت در تبدیل این پیشرفتگی به سهولت استفاده است. سونیک اینوویشنز یکی از جوان‌ترین شرکت‌های تولید کننده سمعک است و شاید همین موضوع برگ برنده‌ای به اسم خلاقیت را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا به کمک آن، از رقبا پیشی بگیرند.

شرکت سونیک اینوویشنز انواع مختلفی از محصولات را برای کمک به افرادی که با انواع گوناگون مشکلات شنوایی درگیر هستند، ارائه می کند. از جمله‌ی این محصولات، دستگاهی مقدماتی است که برای افرادی که نسبت به استفاده از سمعک اطمینان کافی ندارند، سودبخش است. سمعک‌های Pep Talk این شرکت نیز مخصوص افرادی طراحی شده‌است که وجود قابلیت‌های فراوان و قیمت بالای سمعک مایه‌ی نگرانی آنهاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید