معرفی شرکت سبوتک – SeboTek

لوگو شرکت سبوتک - Sebotek

شرکت سیستم‌های شنوایی سبوتک یک شرکت خصوصی در تلسای اکلاهما است که به منظور کمک به افراد ناشنوا و کم‌شنوا بنا گذاشته شده است. این شرکت به رفع مشکلات افراد ناشنوا و یا کم‌شنوایی که دسترسی آنها به محصولات کمک‌شنوایی با سختی همراه است، تعهد عمیقی دارد. سبوتک با شناسایی مشکلات مصرف کنندگان و تلاش برای مرتفع نمودن آنها به بالا بردن کیفیت زندگی آنها کمک شایانی می‌کند.

تاریخچه‌ی سبوتک

لوگو شرکت سبوتک - Sebotekسبوتک حدود سی سال است که در صنعت تولید لوازم کمک‌شنوایی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1984 توسط جیم فیلی (Jim Feeley) و مایک (Mike) فیلی تاسیس شد. هردوی این افراد از متخصصین شنوایی هستند و آغاز به کار این شرکت از زمانی صورت گرفت که هردوی آنها احساس کردند کمک به افرادی که مشکلات شنوایی دارند، باعث خوشحالی آنها می‌گردد. آنها از مشکلاتی که بر سر راه کمک به مشتریان وجود داشت نیز مقداری سختی متحمل شدند، زیرا که مصرف‌کنندگان سمعک در آن زمان از اثرات ناخوشایندی که سمعک بر روی اصوات ایجاد می‌کرد ناراضی بودند و برای رفع برخی از این مشکلات نیاز به بازسازی پوشش پلاستیکی سمعک‌ها بود.

از آنجایی که طراحی قالب سمعک‌ها در اندازه‌ی مناسب کاری سخت و دشوار بود، جیم و مایک فیلی تصمیم گرفتند در این زمینه فعالیت بهتری نسبت به دیگران انجام دهند و عملیات ساخت و تعمیر را تحت نظارت خود بگیرند. در طراحی جدید، تصمیم بر این شد که قالب‌های پلاستیکی سمعک‌ها عمرشان به پایان رسیده‌است و با یک طراحی نوین، اولین سمعک با گیرنده درون کانال شنوایی (RIC) در سال 2003 توسط این شرکت طراحی شد. سمعک‌های طراحی شده توسط سبوتک به ثبت رسمی رسیدند و امروزه از جمله پرطرفدارترین مدل‌های سمعک هستند.

چه نکاتی سبب تمایز آنها می شود؟

جیم و مایک فیلی نه تنها نسبت به میلیون‌ها نفر آمریکایی که محتاج سمعک بودند، بلکه نسبت به تمامی افرادی که در سرتاسر دنیا نیاز به تکنولوژی‌های شنوایی داشتند و به آنها دسترسی نداشتند، احساس مسئولیت کردند. آنها سفرهای بسیاری به کشورهای در حال توسعه انجام دادند تا خدماتشان را به عنوان متخصصین شنوایی عرضه کنند. این سفرها باعث رویارویی هرچه نزدیک‌تر آنها با عواقب عدم دسترسی به تکنولوژی‌های شنوایی و یا نامطلوب بودن کیفیت این محصولات شد.

علاوه‌ بر این، آنچه سبب تمایز سبوتک می‌گردد این موضوع است که موسسین آن به شرایط موجود در آن زمان قانع نبودند. آنها مشاهده کردند که چگونه مشکلات ساخت و راحت نبودن محصولات باعث محدودیت افراد می‌شد. در نهایت طراحی سمعک‌هایی با گیرنده‌ی درون کانال شنوایی (RIC)، راه حل ارائه شده توسط فیلی‌ها برای مشکل شناخته شده و حل نشده‌ی موجود بود. سمعک‌های آرآی‌سی سبب تحول صنعت تولید سمعک شدند و کمک کردند که بیمار با یک بار مراجعه برای ارزیابی شنوایی، به نتیجه‌ی مطلوب خود برسد و همچنین متخصصین شنوایی بتوانند به تعداد بیماران بسیار بیشتری خدمات خود را ارائه کنند.

سمعک‌های سبوتک

تمامی سمعک‌های سبوتک از جدیدترین تکنولوژی‌های ضد رطوبت بهره می‌برند. پوشش ویژه‌ی آنها حتی میکروفون سمعک را از رطوبت و موم گوش محافظت می‌کند. در نتیجه سمعک‌های سبوتک برای تمامی سبک‌های زندگی، حتی پر فعالیت‌ترین آنها مناسب است. تمامی مدل‌های سمعک‌های آنها از تکنولوژی PAC Voice-Q استفاده می‌کنند که همان تکنولوژی بلندگو داخل گوش است که توسط این شرکت در سال 2003 ارائه شد. پردازنده‌های این سمعک‌ها نیز بسیار قدرتمند و دقیق هستند. یکی از پرطرفدارترین سمعک‌های سبوتک مدل سبو اچ‌دی 2 (Sebo HD2) است، یک سمعک بسیار خوش‌ساخت و حرفه‌ای که در 10 رنگ متفاوت عرضه می‌شود. جدیدترین مدل سمعک‌های سبوتک نیز مدل اینترو اچ‌دی2 (Intro HD2) است که اگرچه از نظر هزینه بسیار ارزان‌تر از سبو اچ‌دی2 عرضه می‌شود، اما کماکان بهترین تجربه‌ شنوایی را ارائه می‌کند.

سمعک سبوتک سبو اچ دی 2 - Sebotek Sebo HD2
Sebotek Sebo HD2

کلینیک سمعک و شنوایی نسیم قیطریه های حرفه‌ای و متخصصین شنوایی غالبا تکنولوژی نرم‌افزار تقویت صدای حرفه‌ای سبوتک را از جمله‌ی بهترین‌ها می‌دانند. زیرا این نرم‌افزار بسیار خلاقانه، منعطف و قابل شخصی‌سازی برای نیاز بیماران است و به متخصصین نیز اجازه می‌دهد فرصت بیشتری برای رسیدگی به دیگر مراجعان داشته باشند.

سمعک سبوتک اینترو اچ دی2 - Sebotek Intro HD2
Sebotek Intro HD2

سبوتک به علت اهمیتی که موسسین آن به مشکلات افراد ناشنوا و کم‌شنوا می‌دهند، در سرتاسر جهان نامی شناخته‌شده است. برندی آشنا و مطمئن با مرکزیت آمریکایی که احتیاجات مشتریان را مهم‌تر از سودآوری می‌داند. سبوتک سهم بسیار قابل توجهی در گسترش و بهبود صنایع کمک‌شنوایی داشته و دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید